Google Cégem cégprofil

Az ingyenes Google Cégem-cégprofil segítségével fokozhatod a helyi ügyfelek elköteleződését a Google Keresésben és a Térképen.

Google Cégem fontosabb mint a weboldalad.De még nem volt alkalmam hangsúlyozni, hogy mennyire létfontosságú a Google Cégem szolgáltatásban való részvétel.
Mi is ez a rendszer és hogy kell használni a következő szakaszban megtudhatod.

helyi google cégem
helyi google cégem


Google Cégem meghatározása:


A Google Cégem egy ingyenes eszköz a vállalkozások tulajdonosai számára. Üzleti listákat hozhatnak létre olyan formátumban, amelyet a Google ezután megjelenít egy releváns keresési lekérdezéshez.


Számtalan funkció létezik. A legtöbb vállalkozás csak arra használja, hogy közölje ügyfeleivel az elérhetőségeket, a munkaidőt, az üzletet bemutató fotók / videók hozzáadásához, és természetesen a vélemények fogadásához és azok megválaszolásához.

Mi az előnye ha ezt a rendszert használod? A következő fejezet erről szól.

Mi az előnye a Google Cégem használatának?



Az ügyfelek könnyebben megtalálják a keresett információit.
Tegyünk fel egy kérdést magunknak.Ki keresi a céget,nyitvatartását,címét,felhasználói véleményeket.
Szerintem a válasz: mindenki.


Tegyük fel a következő kérdést is magunknak.
Ki görgetne tovább a találati lista mellett a kezdőlapjára? A válasz nagyjából senki.

100% -ban biztos vagyok abban is, hogy az ügyfelének van egy nem releváns része, aki elveszíti érdeklődését irántad, ha nem látja a GMB kényelmes listáját a szükséges információkkal. Ez a rövidítés a Google My Business angól szóösszetételből keletkezett.Magyarra fordítva Google Cégem lett.

  1. A lista első számú előnye, hogy a webhelyként működik, nem a webhelyén. A Google Cégem révén nincs szükség arra, hogy pénzt és időt költsél egy webhely felépítésére és megtervezésére. Csak azért, hogy az ügyfeled átfogó információval rendelkezzen arról, amit csinálsz, eladott termékeidről, nyitvatartási időről stb. – mindezt beállítható szó szerint 30 perc alatt.


    Ezt a kényelmet pedig kiegészíti az a tény, hogy a Google erőteljesen támogatja a GMB listázását a helyi keresésben az organikus eredmények helyett. Szeretnéd, ha az ügyfelek könnyen megtalálnának? Az embereknek azonnali és egyértelmű módjuk van veled kapcsolatba lépni.

  2. A lista második számú előnye, hogy ez egy ingyenes módszer a láthatóság növelésére. Most beszéljünk elsősorban a helyi SEO-ról. Nem kell senkit meggyőznöm arról, hogy a 21. században majdnem minden keresés helyi. Bármikor helyi keresést végzel, a Google (segítőkészen) megadja neked a legjobb helyi találatot.


    A SEO legjobb gyakorlatai a helyi keresés optimalizálására is érvényesek. Ez azt jelenti, hogy bár a weboldal optimalizálása továbbra is fontos, maga a Google szerint ez csak egy része annak a három legfontosabb tényezőnek, amelyet figyelembe vesznek a rangsorolás során. Ma a helyi SEO világában a Google Cégem használata létfontosságú.

    A kapcsolattartás fontosságáról olvashatsz a következőkben.


Kapcsolattartás és a Google Cégem


Az olyan funkciók révén, mint az Üzenetküldés, a Google Posts, és valószínűleg a kliensekkel való tartós kapcsolat kiépítése sokkal könnyebbé válik, mint valaha volt. Gondolj erre: ma, ha egy ügyfél szereti a vállalkozásodat, akkor a Google segítségével üzenetet hagyhat közvetlenül az adatlapon. Te ott válaszolhatsz rá.


Az áttekintésekkel és bejegyzésekkel közvetlenül beszélgethetsz az ügyfelekkel, híreket mondhatsz nekik a szolgáltatásodról, különleges ajánlatokat készíthetsz. Ez egy módja annak, hogy egyszeri ügyfelet visszatérővé alakíts.
Mi köze a helyi SEO-nak ehhez a rendszerhez? A most következő részből ez is kiderül.

Google Cégem és a SEO


Minden vállalkozásnak, függetlenül attól, hogy lokális vagy globális, szüksége van-e Google Cégem-listára.
Ez oda vezet, hogy a Google könnyebben létrehoz egy tudáspanelt az üzleti vállalkozások számára, és gazdagítja a márka hírnevét,hitelességét.

Minél több információt kap a Google a vállalatról, annál valószínűbb, hogy keresőmotor meg fogja jelenítenie. A találati listában.

A Google Cégem használatával nem csak információt szolgáltatsz a Google számára a feltérképezéshez és indexeléshez. Hanem az információkat közvetlenül oda helyezi, ahol a Google könnyedén megszerezheti és átadhatja az ügyfeleknek. Most hadd segítsek ebben az egészben.

A GMB létrehozása a következő fejezetben olvasható.


Hozzuk létre a Google Cégem oldalt


  1. Ez elég könnyű. Menj a Google „létrehozása” oldalára és kövesd az utasításokat. A vállalkozásának igénybevételének másik módja az lenne, ha felkeresnéd a Google Térképet, és megkeresnéd a cég nevét: ha ott van, akkor előre léphetsz és igényelheted.

  2. Add meg a címet nagyon fontos ha pontos ábrázolást szeretnél a Google Térképen.

  3. Pontos üzleti kategóriát kell megadni mert ez nagyban hozzájárul ahhoz, hogy a Google megjelenítse a vállalatot a releváns keresési lekérdezésnél.

  4. Adjuk meg telefonszámot és ha van webcímet is. A Google rendelkezik egy olyan funkcióval, ahol ingyenesen létrehozhatunk egy webhelyet a vállalkozás számára, hogy együtt listázza azokat.

  5. Töltsd ki üzleti leírását.
    A Google Cégem szolgáltatásban elérhető üzleti igazolás típusai miután elkészítetted a vállalkozás adatlapját. A rendszer automatikusan engedélyezi a vállalkozás igazolását 5 féle lehetőséggel.
    Milyen lehetőségeid vannak amiket még nem használtál ki? A lenti szakaszból megtudhatod.


Google Cégem fontosabb funkciói

A rendszer szolgáltatásainak használata.
A Google Cégem számos funkcióval lát el minket az online jelenlét növelése érdekében.

google cégem menü
google cégem menü
  1. Vélemények
  2. Google Posts üzenetküldési szolgáltatás az ügyfelek számára
  3. Fotók és videók az adatlapodon
  4. Szolgáltatásszerkesztő
  5. Termékszerkesztő
  6. Kérdések és válaszok
  7. Üzleti elemzés funkció
  8. Vállalkozás specifikus jellemzők

Ezek közül a legfontosabb a vélemények és az üzenet küldés.
Erről a két pontról lesz szó először a következő fejezetben.

Miért fontosak az ügyfelek véleményei?Ha nem tudod a választ olvass tovább!

Vélemények fontossága:


A Google-vélemények kezelése bosszantó és időigényes lehet, de biztos vagyok benne, hogy egy vállalkozás, amely kezeli és ápolja a Google-véleményeket, mindig kiemelkedik. Ezek a csillagok nagyon-nagyon fontosak. A Google-vélemények közvetlenül befolyásolják a cég rangsorát.

Miért használd az üzenetküldési funkciót.Erre kapsz választ lejjebb.


Üzenetküldés a Google Cégem segítségével

google cégem üzenetek
google cégem üzenetek

Lépj kapcsolatba az ügyfelekkel azáltal, hogy válaszolsz az üzleti vállalkozással kapcsolatos véleményekre. A véleményekre adott válasz azt mutatja, hogy nagyra értékeled ügyfeleidet és az üzleti vállalkozással kapcsolatos visszajelzéseket.
Hatalmas lendületet ad a vállalatoknak az üzenetek szolgáltatás.

Mikor és mit posztolj ebben a rendszerben.Erre kapsz választ a következő szakaszban.


Google Posts és a Google Cégem

Ahelyett, hogy megvárnád, amíg az ügyfelek írnak neked, írhatsz nekik a Google Posts segítségével.
A Google Post létrehozásakor hozzáadhatsz néhány képet, szöveget (a karakterkorlátok a bejegyzések típusától függően változnak. De általában: csak a legfontosabb és konkrét dolgokat helyezd előtérbe).



A bejegyzések nem befolyásolják a rangsorolást, de ha az egyedi akcióval rendelkező bejegyzésed kiemelkedik versenytársaid bejegyzései közül, akkor elég könnyű kitalálni, hogy melyik vállalkozás vonzza oda az ügyfelek tekintetét.

Mire figyelj oda képek feltöltésénél.Többek közt erről szól a lenti fejezet.


Fotó és videó a Google Cégem szolgáltatásban

  1. Fényképek:
    Ha a valós világban bármilyen ügyfelet kiszolgáló vállalkozást vezetsz akkor feltétlenül fel kell töltened néhány fényképet az épületéről, irodahelyiségéről.


    Ez nagyban hozzájárul ahhoz, hogy az emberek megtaláljanak téged. Még azt is eldönthetik, hogy megakarnak-e látogatni. A fotók hozzáadásakor győződj meg arról, hogy jó minőségűek. Ne felejtsd el kipróbálni, hogyan jelennek meg. Mivel a rendszer sajnálatos módon hajlamos különböző képméreteket megjeleníteni attól függően, hogy asztali számítógépet vagy mobil böngészőt használsz.


  2. Videók:
    A Google rendszerében szereplő videók tökéletesek ahhoz, hogy a potenciális ügyfelek körbejárják a helyet, és bemutassák vállalkozásodnak egyedi jellemzőit. Az úgynevezett Szolgáltatás-szerkesztő amelyet arra használnak, hogy teljes körűen tájékoztassa a potenciális ügyfeleket arról, hogy milyen típusú szolgáltatást hajlandó felajánlani.

Összefoglalás a Google Cégem használatáról

Ez a rendszer nagyszerű. Valóban, hatalmas, terjedelmes, kényelmes hely a vállalkozások tulajdonosai és ügyfelei számára. Ez egy bonyolult rendszer, amely rengeteg ügyfél-elégedettséget, forgalmat és pénzt hozhat a helyesen használó emberek számára.


De ez nem sofőr nélküli autó. Nézz előre, és használd ezt az alkalmazást. Használd arra, hogy ösztönözd ügyfeleidet, hogy írjanak véleményt, válaszoljanak a Kérdések és válaszok szakaszban feltett kérdésekre. Készíts Google Posts-ot, ha valami különlegeset csinálsz ma (vagy bármelyik napon). Az alkalmazáson kívül ne hagyj semmilyen funkciót kihasználatlanul. Tölts ki a termékrészeket is.